Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 10:50:32 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14213 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Maramaa küla, 39 Tartu-Jõgeva-Aravete 
tee // Eesaida // Maramaa-Lähte kergtee L41 // L46 // Ranna tee // 1 // 
Taara (Maramaa olemasoleva keskpinge kaabli vahetus.) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27215154>  (menetlus nr: 
464487), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister